torsdag 27 september 2012

Nätbaserad utbildning

Jag har nu gjort klart min recension på Stefan Hrastinsiks bok Nätbaserad utbildning. Det blev en intressant läsning och det gav många aha-upplevelser. Jag kommer att bära med mig det vidare in i nästa uppgift och funderar på om jag ska läsa nästa bok av honom. Det kanske inte ger den bredd jag borde satsa på, men jag tycker att den bredd han serverar i boken borde täcka upp väldigt många spår.

Är ni intresserade av att läsa recensionen, så är ni välkomna att göra det.

Recension på Nätbaserad utbildning.

1 kommentar:

  1. Hej. Jag har läst båda böckerna som Stefan H har gett ut och jag rekommenderar den andra boken som han är redaktör för. Där berättar ett antal olika föreläsare om hur de har gjort när det gäller lärplattformar och vad som lyckats för dem och inte.
    Så läs den!

    SvaraRadera